مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،در این مراسم که با حضور فرماندار ویژه برگزار شد؛ مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان توسعه عادلانه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان پهناور سمنان را از افتخارات مدیران و کارکنان شرکت گاز دانست و گفت: در این پروژه ۱۷ کیلومتر خط تغذیه و ۳۵ کیلومتر شبکه داخلی اجرا شده است.
کد خبر: ۶۴۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 28 August 2018
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که با حضور فرماندار ویژه برگزار شد؛ علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان توسعه عادلانه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان پهناور سمنان را از افتخارات مدیران و کارکنان شرکت گاز دانست و گفت: در این پروژه ۱۷ کیلومتر خط تغذیه و ۳۵ کیلومتر شبکه داخلی اجرا شده است.
وی با اشاره به تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح گفت: عملیات اجرای شبکه گاز در پنج روستای یزدو، گیور، دزیان، قلعه احمد و قلعه بالا نیز که در قالب همین پروژه در حال انجام است؛ به زودی به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت گاز ابراز امیدواری کرد بهره برداری از این پروژه علاوه بر ارتقای سطح رفاه ساکنین منجر به ایجاد رونق بخش تولید و کشاورزی این منطقه گردد.
شریفی نژاد مزیتهای رقابتی گاز در مقایسه با سایر سوختهای فسیلی و نقش آن در افزایش بهره وری را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه با توجه به زیرساختهای فراهم شده پایداری جریان گاز در سراسر استان از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است و شرکت گاز استان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از پذیرش متقاضیان بخش تولید و صنعت و و جایگزینی سوخت واحدهای کشاورزی و صنعتی فعال به گاز با آغوشی باز استقبال می نماید.
مدیرعامل شرکت گاز، آموزش اصول و روشهای استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی را از مهمترین مسئولیت های اجتماعی این شرکت دانست و از ساکنین منطقه جهت شرکت در دوره های آموزشی مربوطه که توسط شرکت گاز برگزار می گردد دعوت نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار