رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۶ ، ۱۷۰۵ واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۳هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند.
کد خبر: ۶۴۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 21 August 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی در یکصد و هجدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۶ و بمنظور رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار ، ۸۹۹ واحد تولیدی استان تاکنون موفق به دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۵۵۷۰ میلیارد ریال از بانکها شده اند.
وی افزود : در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه ۵ طرح صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۶۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۵ نفر به بانکهای عامل معرفی شده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن تشکر از همکاری و همراهی بانکهای عامل و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در پرداخت تسهیلات سال ۹۶ ، تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاه های اقتصادی در سال ۹۷ ابلاغ و بزودی سهم پرداختی استان مشخص که پس از تصویب نهایی در دستور کار جدید کارگروه قرار خواهد گرفت.
بهروز اسودی با اشاره مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات بانکی و مالیات ، زیربنایی و تامین اجتماعی هشت واحد تولیدی استان بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیم گیری شد.
وی اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۶۱۲ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۴۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۱ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.
بهروز اسودی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه اذعان داشت: ۴۴ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات ، ۱۸درصد مربوط به امور زیربنایی ، ۱۶درصد مربوط به امور مالیاتی ، ۱۱درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار