کد خبر: ۶۴۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 21 August 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی در نخستین جلسه ستاد استانی مبارزه با احتکار و اخفای کالا که در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با احتکار و اخفا با هدف کنترل بازار و جلوگیری از نوسانات قیمت‌ها در سطح استان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در نشست مقرر شد تا با اجرای این طرح بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی و نیز انبارها و محل‌های نگهداری کالا به صورت مستمر انجام شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر اهداف اجرای این طرح نظارتی در این استان خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح مهم پایش و نظارت بر احتکار، کمبودها و چالش‌های احتمالی ناشی از احتکار و عدم عرضه کالاهای مشمول اجرای این طرح بررسی و رصد می‌شود.
اسودی با اشاره به شیوه اجرای این طرح نظارتی بیان کرد: طرح نظارتی مبارزه با گرانفروشی و احتکار به صورت گشت‌های مشترک با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان و واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه برخی کالاهای مهم و ضروری در استان سمنان برای اجرای این طرح در اولویت قرار دارد عنوان کرد: ستاد مبارزه با احتکار و اخفای کالا در استان سمنان این طرح نظارتی را در راستای نظارت بر تأمین کالاهای اساسی و استراتژیک این استان اجرایی می‌کند و بر روند تأمین و عرضه این کالاها نظارت دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان شرایط امروز حاکم بر بازارهای استان سمنان را حساس و مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است تا نظارت بر نحوه عرضه و فروش کالاها به ویژه کالاهای حساس و ضروری مردم انجام شود.
این جلسه با حضور مدیران یا نمایندگانی از استانداری سمنان و سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، گمرک و اتاق اصناف استان سمنان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار