رئیس جامعه هتلداران استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس جامعه هتلداران استان سمنان گفت: در تمامی واحدهای اقامتی استان سمنان، به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، ۲۰ درصد تخفیف اقامت به زائران و مسافران ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 21 August 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «مهدی کردان» در جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان سمنان، افزود: تمامی واحدهای اقامتی استان سمنان به زائران بارگاه ثامن الحجج(ع) و گردشگران داخلی، به ازای هر شب اقامت، ۲۰ درصد تخفیف ارایه می‌کنند.
وی گفت: ارایه تخفیف در هتلها، مهمانپذیرها، متلها و مجتمع‌های گردشگری استان و به ازای اقامت در این واحدها ارایه می‌شود.
استاندار سمنان نیز  در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده توسط اعضای ستاد خدمات سفر استان در ایام نوروز گفت: اعضای ستاد به ارایه خدمات ویژه در دهه امامت و ولایت توجه ویژه داشته باشند.
«سید شهاب الدین چاووشی» افزود: استان سمنان با اجرای برنامه‌های شاد و آیین‌های سنتی، استقبال ویژه از مسافران و جلوگیری از بروز تصادفات جاده ای در این ایام، می تواند الگوی جدیدی برای استانهای کشور باشد.
وی با اشاره به افزایش حجم سفرها در این دهه گفت: دستگاههای اجرایی از طرح های ابتکاری برای خدمت به زائران و کاهش تصادفات استفاده کنند.
استاندار سمنان بر برپایی موکب‌ها برای پذیرایی از زائران حرم رضوی، ایجاد استراحتگاه های موقت با امکان پذیرایی از مسافران، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و عرضه محصولات و تولیدات استان و معرفی جاذبه های گردشگری استان، در این ایام تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار