کد خبر: ۶۴۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 21 August 2018
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان گفت : دانشگاه سمنان در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور که در شیراز برگزار شد عملکرد قابل قبول و درخشانی در بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور نسبت به دور قبلی این المپیاد  کسب کرد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر محمود علیزاده با اعلام این خبر گفت : با مشخص شدن رنکینگ دانشگاه های حاضر در مسابقات در بخش دختران ۱۰۲ دانشگاه از سراسر کشور در رشته های مختلف به رقابت پرداختند .
دکتر علیزاده افزود :  دانشگاه سمنان در این رقابتها با ۱۱ ورزشکار موفق شد با کسب دو مدال برنز ، یک مقام پنجمی و دو  مقام ششمی ، مجموعا با ۱۴ امتیاز به صورت مشترک با دانشگاه رازی کرمانشاه در جایگاه ۲۳ کشور و بالاتر از دانشگاه‌های بزرگ و مطرحی نظیر دانشگاه صنعتی شریف ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه ارومیه ، دانشگاه همدان و دانشگاه پیام نور تهران قرار گیرد .
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان تصریح کرد : در بخش پسران هم  ۱۱۸ دانشگاه از سراسر کشور و در رشته های مختلف به رقابت پرداختند که دانشگاه سمنان در این بخش نسبت به بخش دختران عملکرد درخشان تری داشت .
دکتر علیزاده ادامه داد : تیم  پسران  دانشگاه سمنان موفق شد با کسب سه مدال نقره ، دو مدال برنز ، یک مقام چهارم ، یک مقام پنجم و یک مقام ششم ، مجموعا با ۳۷ امتیاز به صورت مشترک با دانشگاه صنعتی اصفهان در جایگاه ۱۷ کشور و بالاتر از دانشگاه های بزرگ و مطرحی نظیر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین ، دانشگاه بوعلی سینا ، دانشگاه گیلان ، دانشگاه اصفهان و دانشگاه رازی کرمانشاه قرار گیرد .
یاد آور می شود ؛ تیم ورزشی دانشگاه سمنان در دور قبلی این المپیاد ورزشی که در مشهد برگزار شد در بخش پسران در جایگاه 22 و در بخش دختران در جایگاه 59 قرار گرفته بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار