فرماندار خرمشهر خبر داد:
حیاتی اظهار داشت: در هفته آینده طرح آبرسانی به روستاهای حفارشرقی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال بهره برداری شده و مشکل کمبود آب آشامیدنی روستاهای معمره صنگور، منیخ و حفار شرقی رفع می شود.
کد خبر: ۶۴۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 21 August 2018

ولی اله حیاتی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۵ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و ظرفیت اشتغال زایی ۴۲۲ نفر در بخش های آب، صنعت و عمران شهری در خرمشهر افتتاح می شود.وی افزود: امسال در این هفته، عملیات اجرایی ۱۷ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش"تابناک"؛ فرماندار خرمشهر در ادامه از توسعه طرح آبرسانی غدیر به عنوان یکی از اقدامات شاخص دولت در محدوده خرمشهر و آبادان یاد کرد و گفت: در سال ۹۶ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان برای رساندن پروژه غدیر به خرمشهر و آبادان هزینه شد و تا کنون آب غدیر تنها به سه نقطه در خرمشهر نرسیده است.

حیاتی با اشاره به اجرای طرح غدیر در روستای حفار شرقی به عنوان یکی از این سه نقطه اظهار کرد: طرح آبرسانی به حفار شرقی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در هفته آینده پایان می یابد و آب غدیر به روستاهای حفار، منیخ و روستاهای اطراف خواهد رسید.

مینوشهر و روستاهای غرب کارون دیگر نقاطی هستند که هنوز به طرح غدیر متصل نشده اند که وی از اجرایی شدن پروژه آبرسانی به این مناطق در سال ۹۷ خبر داد.

فرماندار خرمشهر در ادامه با تاکید بر اقدامات دولت در چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی از مسئولان خواست خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت: مدیران و مسئولان باید از هر فرصتی از جمله ظرفیت فضای مجازی برای بیان اقدامات انجام شده توسط دولت استفاده کنند.

حیاتی با تاکید بر لزوم تکریم مردم به خصوص در این شرایط دشوار اقتصادی، از مسئولان از جمله شهردار و اعضای شوراها خواست تا در میان مردم رفته و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند و برای آنها چاره اندیشی کنند.

در دسترس بودن، راه گشایی و گره گشایی از دیگر مواردی بود که فرماندار خرمشهر به مدیران دستگاه های این شهرستان توصیه کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن موسم اربعین از ثابت بودن کریدورهای اربعین سال گذشته در سال جاری خبر داد و افزود: امسال نیز مرز شلمچه مرز اختصاصی تردد اتباع خارجی در اربعین خواهد بود.

حیاتی با بیان اینکه کمیته های ستاد اربعین شلمچه مشخص شده اند، از دستگاه های خدمات رسان خواست نسبت تکمیل زیرساخت های خود اقدام کنند و ساماندهی مواکب و بهره گیری از ظرفیت بسیج نیز در دستور کار قرار گیرد.

تاکید بر گزاری باشکوه اعیاد قربان و غدیر از دیگر موارد مطرح شده از سوی فرماندار خرمشهر در نشست شورای اداری این شهرستان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار