تابناک / وزیر کشور طی حکمی «سید محمد احمدی» را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب کرد.
کد خبر: ۶۴۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳ 21 August 2018

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب شد

تابناک / وزیر کشور طی حکمی «سید محمد احمدی» را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب کرد.

وزیر کشور طی حکمی «سید محمد احمدی» را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب کرد.

در حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به سید محمد احمدی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار گیلان و با توجه به تأیید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار