شهردار منطقه ۱۱ شهرداری شیراز از ساخت نخستین پارک ویژه افراد ناتوان جسمی و حرکتی خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 16 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حمید برزگر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد نخستین پارک مناسب‌سازی شده مخصوص افراد ناتوان در منطقه 11 شهرداری شیراز، اظهار داشت: این پارک در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و برآورد هزینه بالغ بر 3 میلیارد ریال در شیراز ساخته می‌شود و امید است که این پروژه تا انتهای سال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه تجاری _ فرهنگی «پروین اعتصامی» پس از رعایت مسائل ایمنی و مناسب‌سازی در جهت استفاده عموم قابل بهره‌برداری خواهد بود، اظهار داشت: این پروژه از طریق اوراق مشارکت سرمایه‌گذاری شده و حتی یک‌بار افتتاح شده اما به دلیل عدم‌رعایت برخی موارد ایمنی هنوز پایان‌کار آن صادر نشده است.

برزگر با بیان اینکه بیش از 25 پروژه عمرانی در منطقه 11 شهرداری در دست اقدام است که از جمله این پروژه‌های عمرانی می‌توان به تکمیل پارک نماز اشاره کرد، افزود: این بوستان در حال حاضر در محله جانبازان در حال ارائه خدمت است اما با توجه به رویکردی که در این ‌منطقه در نظر گرفته شده در حال باز طراحی این بوستان هستیم.

وی عنوان کرد: ، جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار سرداران، پیاده‌روسازی و کف‌سازی بلوار مدرس، احداث بوستان ساحلی در حاشیه رودخانه خشک و احداث مجموعه‌های ورزشی ساحلی در حاشیه رودخانه خشک از جمله پروژه‌هایی است که در دست بررسی است و عملیات اجرایی آن به زودی انجام خواهد شد.

شهردار منطقه 11 شهرداری شیراز درباره فروچاله‌های بلوار مدرس نیز گفت: با همکاری سایر دستگاه‌ها در حال بهبود زیرساخت‌های این منطقه هستیم و به زودی مشکل فرونشست‌های این‌منطقه نیز برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از 90 درصد بودجه درآمدی این منطقه محقق شده است و در تلاش هستیم که بودجه عمرانی این منطقه نیز با درصد قابل قبولی محقق شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار