کد خبر: ۶۴۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 15 August 2018
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، شبکه الجزیره نوشت: رهبر ایران هرگونه گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را ممنوع کردند.
پایگاه خبری عیون الخلیج نوشت: رهبر ایران اعلام کردند که سوءمدیریت در ایران بیشتر از تحریم های آمریکا به اقتصاد کشور آسیب رساند.
سی ان بی سی عربی نیز نوشت: رهبر ایران اعلام کردند که مدیریت اقتصادی در ایران نیاز به بهبود دارد تا کشور بتواند بهتر در مقابل تحریم های آمریکا مقابله کند.
اسپوتنیک عربی نوشت: رهبری ایران هرگونه گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را ممنوع کردند.
این خبرگزاری در ادامه نوشت: مقام معظم رهبری ایران فرمودند آمریکا امروز بار دیگر پیشنهاد مذاکره می دهد، این مساله جدیدی نیست اما اکنون معادلات تغییر یافته است و ما دیگر مذاکره نمی کنیم.
سوئیس اینفو نوشت: آیت الله خامنه‌ای رهبری انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند که مشکلات اقتصادی کشورشان تنها به دلیل فشارهای آمریکا نیست بلکه سوءمدیریت داخلی نیز در آنها تاثیر دارد.
روسیا الیوم نیز به بیانات امروز مقام معظم رهبری پرداخت و نوشت: رهبر ایران مسئولان کشورش را از هرگونه گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا ممنوع کرد.
این خبرگزاری ادامه داد: رهبر ایران امروز دوشنبه در یک سخنرانی در تهران اعلام کردند که اگر مسئولان وظایف خود را بهتر و محکم تر و در زمان مناسب انجام دهند تحریم ها تاثیرات زیادی نخواهند گذاشت.
اسکای نیوز عربی با اشاره به اینکه «رهبر ایران مشکلات اقتصادی را داخلی می داند»، نوشت: رهبر ایران اعلام کردند که کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولین بر این مسئله متفقند که عامل این مسئله خارجی نیست، درونی است.
گفتنی است؛ مقام معظم رهبری صبح امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم فرمودند که جمهوری اسلامی هر وقت به آن اقتداری برسد که فشار و هوچی‌گری آمریکا رویش تأثیری نگذارد، می‌تواند با آمریکا مذاکره کند. امروز چنین چیزی نیست. بنابراین امام مذاکره با آمریکا را ممنوع کرد و من هم ممنوع می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار