کد خبر: ۶۴۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 12 August 2018
به گزارش تابناک سمنان ،عباس سراج از کسب رتبه ی برتر کشوری توسط دانش آموز ساعی و مستعد آموزشگاه امام علی(ع)، جناب آقای پوریا سلمانی در هشتمین جشنواره ی ملی تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.
عباس سراج از کسب رتبه ی برتر کشوری توسط دانش آموز ساعی و مستعد آموزشگاه امام علی(ع)، جناب آقای پوریا سلمانی در هشتمین جشنواره ی ملی تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر،معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر گفت : تولید محتوای الکترونیکی یکی از ارکان موثر در آموزش الکترونیکی محسوب می شود که با ترکیبی از متن، تصویر، صدا و فیلم می تواند محتوای آموزشی مناسب را برای یاددهی و یادگیری فراهم کند. محتوای آموزشی الکترونیکی قادر است با در دسترس بودن در هر زمان و هر مکان، میزان یادگیری فراگیر را بالا برده  و تجربه مفید و لذت بخشی از آزموزش را برای او فراهم کند.
سراج، معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک این موفقیت به مدیر محترم و دبیران گرامی ، اظهار امیدواری نمود در آینده همواره جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان عزیز این مرز و بوم گام برداشته و شاهد چنین افتخاراتی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار