کد خبر: ۶۴۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 12 August 2018
به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه  ؛ در آیین گرامیداشت روز خبرنگار با عنوان امید و همدلی برای سرخه که با حضور مسئولان کشوری ، استانی و شهرستانی برگزار شد از روابط عمومی آموزش و پرورش سرخه بعنوان روابط عمومی برتر شهرستان سرخه در سال 96 تقدیر شد .
اسماعیل نجار معاون وزیر کشور در مراسم روز خبرنگار شهرستان سرخه، با تبریک روز خبرنگار گفت : امروز اهمیت اطلاع رسانی صریح، دقیق و شفاف که مخاطبین تشنه آن هستند بر کسی پوشیده نیست.
وی دسترسی به اخبار درست وبه موقع را حق مسلم همه مخاطبان دانست و در قسمتی از سخنان خود در خصوص ویژگیهای یک خبرنگار گفت :
خبرنگار باید ذوق واستعداد را در کنار  دانش کار داشته باشد و باید تشنه خبر باشد وخود را به آب وآتش بزند . معاون وزیر کشور گفت : مردم درکنار خبرنگاربایداحساس آرامش کنند و باقلم وبیان یک خبرنگار احساس امنیت کنند.
سعه صدر ، آگاهی از درد مردم ، صداقت در انعکاس اخبار ، داشتن فصاحت و بلاغت ، انتقاد سازنده و آگاهی از مشکلات و تنگناهای جامعه از دیگر موضوعاتی بود که رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به آن اشاره کرد .
دکتر همتی نماینده مردم سمنان ، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار گفت : سه رکن مهم و اساسی باید دربحث خبرنگاری مد نظر قرار گیرد که عبارتند از : خبر، تحلیل خبر، و نتیجه ای که ازاین دوموضوع می گیریم.
لازم به یادآوری است که در این مراسم از خبرنگاران و مسولین روابط عمومی های برتر شهرستان تجلیل شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار