‍ صادقیان شهردار ایلام:
شهردار ایلام با اشاره به آغاز پروژه خیابان آیت اله طالقانی گفت: هدف ما از اجرای این پروژه و همچنین پروژه جاده سلامت، ساختن شهری انسان محور با گسترش فضای پیاده راه است.
کد خبر: ۶۳۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 05 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان اظهار کرد : هم اکنون در اکثر شهرهای دنیا هسته مرکزی با هدف حفظ هویت شهر و حفظ محیط زیست و کاهش بار ترافیک بصورت پیاده راه طراحی می گردد و مورد استقبال شهروندان آن شهرها نیز قرار گرفته است.

صادقیان ادامه داد: در همین راستا شورای اسلامی شهر و شهرداری ایلام با توجه به مصوبه سال ۹۴ شورای ترافیک استان مبنی بر حذف مسیر سواره رو و پیاده راه سازی خیابان آیت اله طالقانی، مصمم به اجرای آن شده و سال گذشته نیز ردیفی در بودجه عمرانی شهرداری ایلام به آن اختصاص داده شد.

شهردار ایلام تشریح کرد: هدف از اجرای پروژه پیاده راه سازی خیابان آیت اله طالقانی، حفظ هویت مرکز شهر، کاهش بار ترافیکی آن، کمک به حفظ محیط زیست، افزایش تعاملات اجتماعی، کمک به رونق بازار و ایجاد فضای با نشاط و فرح بخش برای شهروندان است.

صادقیان با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرداری افزود:در ابتدای سال اعلام شد که سال ۹۷ شهر ایلام به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل خواهد شد وهم اکنون نیز این امر محقق شده و اجرای یک پروژه مانند زیرگذر رسالت باعث مسکوت ماندن سایر پروژه ها در شهر نخواهد شد زیرا انجام یک پروژه منوط به اتمام دیگر پروژه ها باعث هدر رفت زمان، منابع و هزینه ها مضاعف خواهد شد.

شهردار ایلام در پایان گفت: از عموم شهروندان فهیم خواهشمندیم با صبر و شکیبایی طی یکسال پیشرو و همچنین پرهیز از سفرهای غیر ضرور به هسته مرکزی شهر و استفاده کمتر از خودرو شخصی در این محدوده، مجموعه شهرداری و نیروهای خدوم پلیس راهور را یاری رسانند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار