مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان از جابجایی بیش از سه میلیون و پانصد تن کالا از مبدا استان سمنان در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد .
کد خبر: ۶۳۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 05 August 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان از جابجایی بیش از سه میلیون و پانصد تن کالا از مبدا استان سمنان در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد .
احسان منصورکیایی با اشاره به اینکه حمل و نقل جاده ای سهم قابل ملاحظه ای در رونق اقتصادی کشور دارد افزود : 
در چهار ماهه اول امسال بیش از سه میلیون و پانصد تن کالا از مبدا این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد افزایش یافته است .
وی عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب گچ ، سیمان ، خاک معدنی ، نمک ، کنجاله ، گندم ، سنگ گچ و انواع شمش نام برد .
منصورکیایی با اشاره به افزایش 10 درصدی تعداد بارنامه صادره در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود : علت افزایش بارنامه و تناژ بار را  انجام گشتهای مشترک با انجمن های صنفی رانندگان و شرکتها و پلیس راه درخصوص کنترل بارنامه های صادره ، بازدیدهای میدانی از وضعیت شرکتها و شناسایی نقاط مستعد تولید بار عنوان نمود.
ایشان همچنین اظهار داشت : بمنظور تسهیل در روند حمل و نقل محمولات کشاورزی و معدنی استان ، شناسایی نقاط مستعد بار و برنامه ریزی برای حمل و نقل این محمولات  با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت انجام شده است .
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به  فعالیت  79 شرکت حمل و نقل کالا و اشتغال 4700 نفر راننده در این حوزه افزود : با همکاری و همراهی صنوف حمل و نقل جاده ای کالا در شهرستانهای استان ،برگزاری جلسات و بازدیدهای دوره ای،  برنامه های سودمندی را برای ارتقای سطح خدمات و احقاق مطالبات به حق شاغلین این بخش در دست اقدام داریم . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار