معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان از رشد 10 درصدی تعداد سفرهای جاده ای با ناوگان عمومی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد .
کد خبر: ۶۳۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 05 August 2018
به گزارش تابناک سمنان ،معاون حمل و نقل اداره کل  حمل و نقل و پایانه های استان از رشد 10 درصدی تعداد سفرهای جاده ای با ناوگان عمومی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد .
غلامرضا طحان افزود : طی چهار ماهه اول امسال از مبدا استان بیش از 70 هزار سفر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای  صورت گرفته که  این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد افزایش یافته است .
طحان با تاکید بر اینکه تمامی شاغلین حمل و نقل مسافر جاده ای استان با همه توان آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشند افزود : افزايش ناوگان VIP ،  برقراری امکان سرويس هاي درب تا درب سواري كرايه بين شهري، برگزاري جلسات كارگروه ارتقاء سطح خدمات، فعاليت نمايندگي های مستقر در پايانه های مسافربري شهرستان ها از جمله اقدامات انجام شده حوزه حمل و نقل مسافر در راستای ارتقای سطح خدمات و کاهش مشکلات و کاستی ها در این بخش عنوان کرد.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان در پایان افزود : مسافرین محترم می توانند با استفاده از سامانه پیامکی  3000143 انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص وضعیت ناوگان و خدمات رسانی با ما در میان بگذارند.
شایان ذکر است 40 شرکت حمل و نقل مسافر با اشتغال بیش از 1400 نفر راننده و بکارگیری 800 دستگاه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری در استان فعالیت می نمایند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار