کد خبر: ۶۳۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 04 August 2018
به گزارش تابناک سمنان ،در سی و دومین قسمت از برنامه رادیوئی پرتو که از صدای مرکز سمنان پخش شد؛ درخصوص نحوه ممیزی انرژي الکتريکي در بخش ساختمان، مطالبي ارائه گرديد.
گفتنی است: وحید تیموری کارشناس مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان در بخش کارشناسي اين برنامه ، به سهم ساختمان ها در مصرف برق که ۴۰ درصد از کل سبد انرژي کشور را دربر گرفته و همچنين مي توان با استفاده از اين شيوه، وضعيت ساختمان را از لحاظ مصرف مشخص نمود؛ نکات آموزشي را بيان كرد.
لازم به ذکر است: گزیده اخبار صنعت توزیع برق استان در زمینه فعالیت های مرتبط با پیک بار تابستانی و نحوه مشارکت مشترکان در مديريت بهينه مصرف برق، توسط ريحانه عامري از کارشناسان اين شرکت ،از ديگر بخش هاي اين برنامه محسوب مي شود..
خاطرنشان می سازد: " مجتبی رضائی " متنی تحت مضمون " انرژی برق از مهم ترین سرمایه هاي ملي است و مي بايست در نگهداري آن کوشا باشيم"را ارائه کرده که به عنوان برنده مسابقه پيامکي زيباترين جمله پيرامون مديريت بهينه مصرف برق معرفي شد.
یادآور می شود: این برنامه رادیویی که با مشارکت صدا و سیماي مرکز سمنان و شرکت توزيع نيروي برق استان تهيه و پخش مي شود؛ در شش ماهه نخست امسال ، از  ساعت ۱۰:۱۵ لغايت ۱۰:۳۰ روزهاي يکشنبه و سه شنبه به روي آنتن مي رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار