کد خبر: ۶۳۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 28 July 2018
گواهی و پروانه تحقیق و توسعه برای واحدهای صنعتی استان در سال 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، مهدی میرکو با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون تعداد 11 گواهی و پروانه تحقیق و توسعه در استان صادر گردیده که تعداد 3 عدد پروانه و مابقی گواهی تحقیق و توسعه می باشد.
وی ضمن اشاره به اهمیت گسترش فعالیت های تحقیق و توسعه در بین واحدهای صنعتی استان خاطر نشان کرد: بمنظور ایجاد نوآوری ، ابتکار و دانش فنی در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان ، گواهی تحقیق و توسعه R&D واحد های تولیدی صنعتی استان صادر می گردد که پس از مدت دو سال و طی گذراندن دوره های آموزشی پروانه تحقیق و توسعه صادر می شود.
رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: پروانه های تحقیق و توسعه پس از بررسی شاخص های تحقیقاتی و توسعه ای واحد صنعتی از قبیل کاهش ضایعات ، کاهش قیمت تمام شده ، افزایش صادرات و بهره وری و ... و تائید توسط وزارت صمت با امضای وزیر محترم صادر و به واحدها ابلاغ می شود.
وی با بیان اینکه پرونده پنج واحد صنعتی جهت صدور پروانه تحقیق و توسعه در دست بررسی می باشد اظهار داشت: پروانه واحد های تولیدی صنعتی الگانت ، صنایع لاستیکی پارمیدا و تولیدی دماوند دارو صادر که در مراسمی توسط ریاست محترم سازمان به مدیرعامل واحد ها اعطا گردید.
مهدی میرکو همچنین از صدور جواز فنی و مهندسی شرکت مرکز مشاوره خانه کیفیت سمنان خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست سال 97 تعداد 7 جواز فنی و مهندسی در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان صادر شده است .
این مقام مسئول تصریح کرد: دارندگان جواز فنی و مهندسی می توانند با گسترش فعالیت های خود در زمینه های فنی و مهندسی و نوآوری های علمی ، اقدام به اخذ پروانه فنی و مهندسی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار