کد خبر: ۶۳۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 28 July 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مشیری مدیرکل اداره پست استان سمنان با دکتر دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.
در این جلسه  مشیری مدیر کل پست استان سمنان ضمن تبریک به دکتر دانایی سرپرست دانشگاه و با اشاره به جایگاه پست در دنیای امروز و ارائه خدمات نوین آن گفت: هم اکنون پست به عنوان محور دولت الکترونیک معرفی شده است و با رویکرد سه وجه فیزیکی، الکترونیکی و مالی خدمات قابل توجهی را به مردم و دوایر دولتی ارائه می دهد.
 در این جلسه دکتر دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: با توجه به تحولات عظیم به وجود آمده در دنیای امروز و در کنار آن دولت الکترونیک، استفاده از خدمات پستی قطعا می تواند نقش مهم و بسزایی در کاهش هزینه ها و جلوگیری از تردد های بی مورد داشته باشد و همچنین موجبات تسهیل در امورات مختلف را به وجود خواهد آورد.
دکتر دانایی همکاری و تعامل بیشتر اداره پست استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را مهم دانست و بر ادامه ارتباطات و تعاملات سازنده دانشگاه و اداره پست تاکید کرد.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون تعامل و همکاری بیشتر فی ما بین این دو سازمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار