مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در بازدید از مراحل ساخت هتل برلیان مهدیشهر، گفت: راه اندازی هتل و اقامتگاه، زمینه ساز جذب گردشگران به استان است.
کد خبر: ۶۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 23 July 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» در حاشیه بازدید هتل برلیان در گفت و گویی افزود: ایجاد زیرساخت و راه اندازی هتل‌ها و اقامتگاه‌های مناسب و با کیفیت در سطح استان زمینه ساز جذب گردشگر است.
وی گفت: این اداره کل از تسهیل راه اندازی و فراهم کردن زیر ساخت‌های گردشگری هتل‌ها و تاسیسات گردشگری استان حمایت می‌کند.
مدیر پروژه هتل بریان نیز گفت: کار ساخت این هتل از ابتدای امسال آغاز شده است و تا پایان سال 99 به پایان می رسد.
«منصور یوسفیان» افزود: این هتل، سه ستاره و دارای 50 اتاق است و در زمینی به مساحت 11 هزار و 600 متر مربع در حال احداث است.
وی حجم سرمایه گذاری در این پروژه را حدود430 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این هتل زمینه اشتغال 108 نفر فراهم می‌شود.
وی افزود: ساخت این هتل که در منطقه دربند مهدیشهر در حال احداث است، تا کنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان قرار دارد و به علت وضعیت اقلیمی و حضور در ارتفاعات شمالی استان سمنان دارای آب هوای خوب و مستعد برای جذب گردشگر است.
شهرستان مهدیشهر دارای سه هتل فعال است و یک هتل در این شهرستان در هفته دولت افتتاح می شود. موافقت اصولی راه اندازی سه هتل جدید در مهدیشهر نیز صادر شده است.
    
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار