کد خبر: ۶۳۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 22 July 2018
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت در توضیح این خبر گفت: در این اقدام علاوه بر بررسی ساختار واحدهای بهره برداری ادارات گاز شهرستان های مهدیشهر، دامغان، شاهرود، میامی، آرادان و گرمسار، از ادارات شهرهای دیباج، کلاته رودبار، ایوانکی و انبار کالا نیز بازدید به عمل آمد. در این دیدارها روسای ادارات ضمن ارائه گزارش از وضعیت اقلیمی، جمعیتی وگازرسانی هر شهرستان، مطالبات همکاران نواحی در خصوص ساختار سازمانی و نظام گریدینگ را مطرح نمودند.
همتی افزود: با توجه به پراکندگی روستاهای استان از مناطق شهری و فواصل بسیار زیاد از خطوط تغذیه و انتقال گاز؛ تیم مهندسی ساختار با حضور در محل پروژه فعال گازرسانی به روستای فولاد محله از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفتند.
رئیس امور مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان سمنان با اشاره به شرایط اقلیمی و جغرافیایی و ضریب پراکندگی جمعیت خاص استان هدف از این بازدیدها و بررسی را تعیین میزان گستردگی مناطق شهری و روستایی، کارشناسی نیازهای جدید چارت سازمانی امور بهره برداری با لحاظ نمودن سیاست شرکت ملی گاز ایران در خصوص فرآیند برون سپاری فعالیت های گازرسانی اعلام و با تاکید بر لزوم پویایی و منعطف بودن ساختار سازمانی تصریح کرد: با توسعه و تغییر در فعالیت های هر سازمان و واگذاری وظایف شغلی جدید، ارتقای سمت های سازمانی و غنی سازی شغلی امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده و بلوغ شرکت، نیاز به تجدید ساختار متناسب با نیاز سازمانی را می طلبد.
لطف اله همتی افزود: در جلسه اختتامیه این برنامه که با حضور تیم مهندسی ساختار و اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان در ستاد این شرکت برگزار گردید رؤسای امور مهندسی و بهره برداری و رؤسای واحدهای ستادی ضمن ارائه گزارش از وضعیت فعلی ساختار سازمانی متبوع خود مطالبات واحدها را در زمینه اصلاح ساختار مطرح نمودند . 
همتی ادامه داد: در پایان این جلسه مجید کشاورز رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران ضمن ابراز خرسندی از دیدار نزدیک با همکاران شرکت گاز استان، انجام این سفر را در آشنایی بیشتر با واقعیات موجود در سازمان بسیار مؤثر دانست و افزود: یکی از اهداف این دیدارهای مستقیم، نزدیک نمودن سطح توقعات و مطالبات همکاران با سیاستهای بالادستی وزارت نفت و برنامه ششم توسعه است. مجید کشاورز موضوع برون سپاری و واگذاری اداره شهرها به بخش خصوصی و تمرکز بر ساختار نظارتی به جای تصدی گری را در تصمیمات مهندسی ساختار بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مهندسی ساختار شرکت ملی گاز با تمام توان مدیریتی و کارشناسی در راستای بهبود و بروزرسانی سازمان شرکتهای گاز استانی تلاش خواهد نمود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار