کد خبر: ۶۳۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 18 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، سیدعلی تقوی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای بخشنامه یاست محترم جمهور مبنی بر استقرار میز خدمت و بمنظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوعان محترم این سازمان اقدام به استقرار میز خدمت در ساختمان های اداری نموده است که از اول تیرماه بصورت رسمی شروع به فعالیت نموده است.
وی تصریح کرد: بدین منظور کارگروه های متناسب با دستورالعمل سازمان اداری و امور استخدامی و جلسات آموزشی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیرامون نحوه استقرار میز خدمت برگزار گردیده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: کارشناسان واجد شرایط از سه بخش صنعت ، معدن و تجارت به منظور استقرار در میز خدمت و خدمت رسانی به ارباب رجوعان معرفی شده اند و خدمات قابل ارائه در میز خدمت جهت احصاء خدمات از معاونت ها درخواست شده است.
سید علی تقوی ادامه داد: در این راستا شناسنامه خدمات حاوی نحوه فرایندها، زمان، هزینه ، استعلام ها و دستگاه پاسخ دهنده جهت ارائه به کاربران میز خدمت و اطلاع رسانی لازم تهیه گردیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار