معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دامغان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دامغان گفت: امسال بیش از 800 نفرروز دانش آموز دامغانی در اجرای طرح هجرت مشارکت می کنند که بیانگر علاقه آنان به کارهای گروهی است.
کد خبر: ۶۳۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 15 July 2018
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان، حسن پریمی طی بازدید از طرح هجرت و جهادی دانش آموزی گفت: امسال نسبت به سال گذشته با افزایش 30 درصدی شزکت کنندگان در اردوهای هجرت مواجه هستیم.
 
وی بیان کرد: طرح هجرت تنها به عنوان یک طرح عمرانی مطرح نیست و برای متولیان امر تعلیم و تربیت بستری تربیتی و فرهنگی محسوب می شود.
 
پریمی اضافه کرد: این نهاد با پیگیری این طرح به دنبال تقویت خودباوری و ایجاد علقه های عاطفی در بین دانش آموزان و محیط های آموزش و فرهنگ سازی برای کارهای گروهی است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: تابستان پارسال 18 مدرسه تحت پوشش فعالیت های عمرانی در طرح هجرت قرار گرفت که در این طرح بیش از 7 هزار مترمربع از مدارس شهرستان رنگ آمیزی، زیباسازی و مرمت شد.
سالانه در ایام تابستان اردوهای جهادی دانش آموزی و دانشجویی و هجرت برگزار می شود و در این اردوها نوجوانان و جوانان به طور داوطلبانه به کار و تلاش در زمینه هایی که تخصص دارند، می پردازند.
وی ادامه داد: امسال نیز همچون سنوات گذشته این طرح از تیرماه تا نیمه دوم شهریور ماه  به اتمام می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار