کد خبر: ۶۲۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 12 July 2018
به گزارش روابط عمومی ،سید عباس دانایی در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه افزایش دانش و آگاهی مردم موجب پیشرفت جامعه می شود بیان داشت: ترویج فرهنگ مطالعه موجب تحقق این مهم می شود.
وی برگزاری جشنواره،جلسات نقد و معرفی کتاب را در توسعه کتاب و کتابخوانی مهم خواندو افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در محیط کتابخانه موجب جذب مخاطبان می شود.
فرماندار شهرستان سمنان عملکرد اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان را در سال گذشته مطلوب دانست و اظهار داشت: دستگاههای اجرایی برای هرچه با شکوه تر برگزارشدن برنامه‌های فرهنگی باید بایکدیگر تعامل داشته باشند.
دانایی با تاکید براینکه روستای خیرآباد یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان سمنان است گفت: امیدواریم در آینده نزدیک کلنگ احداث کتابخانه عمومی در این روستا به زمین زده شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز،ضمن بیان اینکه خوشبختانه جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال بی نظیر مردم و مسئولان در استان سمنان مواجه شد افزود:امیدواریم استان سمنان با همکاری و مشارکت مسئولان،مردم و کتابداران مانند سال گذشته در کشور بدرخشد.
نورعلی غلامحسین نیا سماکوش با اشاره به این مطلب که باید بسترهای لازم برای جذب کودکان و نوجوانان به مکان فرهنگی کتابخانه فراهم شود گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی سطح استان سمنان در حال برگزاری است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان نیز،ضمن قدردانی از شهرداری سمنان گفت: نیم درصد شهرداری که به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان واریز شده در کتابخانه‌های عمومی این شهر هزینه شده است.
محمد مرادی با ارائه گزارشی از فعالیت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان در سال گذشته افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه به یک عزم همگانی نیاز دارد.
در خاتمه از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان تقدیرشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار