رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه در تلاش برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی در شرف تعطیلی هستیم، گفت:۷۰۰ واحد تولیدی سمنان با دریافت تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۶۲۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 07 July 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان: بهروز اسودی بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به مناسبت هفته صنعت و معدن ضمن بیان اینکه هدف از راه‌اندازی سایت بهین یاب کمک به واحدهای نیمه تعطیل و یا غیرفعال در استان است، ابراز داشت: طی دو سال گذشته تلاش شد تا با ثبت‌نام واحدهای نیمه فعال در سایت بهین یاب و معرفی آن‌ها به بانک‌های عامل بتوانیم ضمن رونق اقتصادی از بیکاری جلوگیری کنیم که بر این اساس ۷۰۰ واحد تولیدی استان با دریافت تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.
وی ضمن بیان اینکه با ارائه تسهیلات مناسب به واحدهای صنعتی و کشاورزی می‌توان از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری جلوگیری کرد، افزود: با ارائه تسهیلات رونق تولید پیش‌بینی می‌شود بتوان اشتغال مطلوبی در استان ایجاد کرد که خوشبختانه در این گام تاکنون موفق عمل شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه طی یک سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای تولیدی استان مشغول کار شدند، ابراز داشت: ایجاد پنج هزار اشتغال در صنعت استان پایه‌ریزی شده است که امیدواریم با احیا واحدهای تولیدی و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.
اسودی بابیان اینکه هم‌اکنون یک هزار و ۴۰۰ نفر در صنعت خودروسازی استان فعالیت دارند، تصریح کرد: صنایع بیشترین سهم را در ایجاد اشتغال ایفا می کنند بنابراین با ارائه تسهیلات و حمایت از بخش تولید می کوشیم تا با تقویت صنایع آن‌ها را حمایت کنیم.
وی افزود: بالغ‌بر ۳۵۰ میلیون دلار کالا از این استان به کشورهای مختلف صادرشده است که دست‌یابی به کیفیت مطلوب و استاندارسازی بر اساس ضوابط بین‌المللی از جمله اقدامات در دست پیگیری محسوب می‌شود که امیدواریم با حمایت از آن‌ها بتوانیم سهم موثری در رونق اقتصادی استان ایفا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار