رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود محمدرضاکشاورزیان بابیان اینکه اکیپ اعزامی به نقطه مورد نظر رسیدند، گفت: تلاش برای مهار آتش در ارتفاعات قطار زرشک دامنه شاهوار شاهرود ادامه دارد.
کد خبر: ۶۲۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 07 July 2018
به گزارش تابناک سمنان ،محمد رضا کشاورزیان ، بابیان اینکه در پی وقوع آتش‌سوزی در ارتفاعات قطار زرشک دامنه شاهوار شاهرود بلافاصله نیروهای منابع طبیعی به محل اعزام شدند، ابراز داشت: دو اکیپ هم‌اکنون در منطقه حضور دارند که پیش‌بینی می‌شود تا دو ساعت دیگر شاهد مهار آتش باشیم.
وی بابیان اینکه از میزان خسارت وارده با توجه به تاریکی شب نمی‌توان برآورد مشخصی ارائه داد، افزود: یک اکیپ در قسمت ارتفاعات شاهوار حضور دارد و اکیپ دوم قسمت پایین دامنه را تحت کنترل خود گرفتند.
رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه علت وقوع آتش‌سوزی نیز در دست بررسی است، ابراز داشت: با توجه به اینکه در فصل گرم سال قرار داریم کوچکترین جرقه‌ای می‌تواند باعث بروز حوادث جبران ناپذیز شود لذا از هم وطنان انتظار میرود از روشن کردن آتش در منابع جنگلی به طور جد پرهیز و زباله‌هایی نظری شیشه و پلاستیک را حتما از این مناطق جمع‌آوری کنند.
کشاورزیان از تلاش نیروهای بومی نیز قدردانی کرد و افزود: در همان ساعات اولیه نیروهای یومی بلافاصله در محل حضور یافتند و منابع طبیعی را در جریان این آتش سوزی قرار دادند که این مهم شایسته تقدیر است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار