کد خبر: ۶۲۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 05 July 2018
به گزارش تابناک سمنان ،نخستين جلسه كميته دانشگاهي ستاد استقبال از دانشجويان جديدالورود سال تحصيلي 98-97 دانشگاه سمنان با هدف بررسی مشکلات این کمیته و نیز افزایش رضایتمندی دانشجويان جديدالورود برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛  دكتر شامحمدي معاون فرهنگي ، اجتماعي و رئيس ستاد استقبال از دانشجويان جديدالورود دانشگاه سمنان در این جلسه بر  تكريم و افزايش رضايتمندي داوطلبان و خانواده هاي دانشجويان جديدالورود و نیز كاهش زمان ثبت نام  به عنوان اهداف این کمیته تاکید کرد .
آسيب شناسي عملكرد اين كميته در سال هاي گذشته و نیز ارائه پيشنهادات  برای برون رفت از آسيب ها از دیگر موضوعات این جلسه برای ارتقای کیفیت خدمت رسانی به دانشجویان جدید الورود بود .
در ادامه هر يك از اعضاي ستاد با طرح تجربيات خود در سالهاي گذشته و بيان ضعف ها و قوت هاي كار، نقطه نظرات و پيشنهاداتي پيرامون نحوه برگزاري مطلوب تر ثبت نام و استقبال از دانشجويان جديدالورود ارائه نمودند.
كوتاه شدن زمان ثبت نام دانشجويان، الكترونيكي شدن مدارك ثبت نامي و همچنين ايجاد تعامل دانشگاه با خانواده دانشجويان از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.
در پایان این جلسه مقرر شد  در دومين جلسه اين ستاد تمامي پيشنهادات امكان سنجي و بررسي ، سپس تصميمات نهايي اتخاذ شود .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار