معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان
به گزارش تابناک سمنان ،معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان از انعقاد قرارداد با ۳۴شرکت و واحد صنعتی برای جلب مشارکت و همکاری مولدهاي خود تامين خبر داد .
کد خبر: ۶۲۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 01 July 2018
به گزارش تابناک سمنان ، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان از انعقاد قرارداد با ۳۴شرکت و واحد صنعتی برای جلب مشارکت و همکاری مولدهاي خود تامين خبر داد .
مهندس سید محمد حسینی نژاد بیان داشت : براساس پیش بینی هاي صورت گرفته و نياز به توليد مولدهاي خودتامين مقياس کوچک در ساعات اوج بار درماه هاي تير و مرداد ، نسبت به شناسائي و هماهنگي با شرکت هائي که داراي مولد برق مي باشند اقدام گرديده و عقد قرارداد شده است .
وی با اشاره به این که توان تفاهم شده برای تولید برق در پیک بار حدود ۱۵.۵ مگاوات می باشد گفت : براساس قراردادهای منعقده، واحدهائي که دراين بخش همکاري مي نمايند ، وفق مقررات از تسهيلات صنعت برق بهره مند مي شوند .
وی همچنین خاطرنشان ساخت : برای ساختمان های اداری شرکت توزیع برق استان نیز مولدهاي برق اضطراري تهيه گرديده و در ساعات پيک بار روز که شاهد رشد فزاينده مصرف انرژي هستيم و همچنين در مواقع لزوم ، در مدار قرار مي گيرند



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار