رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از انجام دو هزار و 792 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان در سه ماهه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 27 June 2018
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود : این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان در طول یکسال گذشته و توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این سازمان و در قالب گشت های مشترک بازرسی با دستگاههای اجرایی ذیربط انجام گرفته است
وی تصریح کرد: از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 126 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 275 میلیون و 811 هزار ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
مهدی یحیایی در ادامه اظهار داشت در این بازرسی ها با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.
وی یادآور شد واحد آرد و نان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با انجام بازرسی های مستمر در حوزه آرد و نان و رصد قرار دادن فعالیت واحدهای نانوایی در سطح استان ، آخرین وضعیت نان از حیث قیمت ، کیفیت و موارد مرتبط و همچنین اعتراضات و شکایات واصله نانوایان به قیمت ، نوع و نحوه توزیع آرد در سطح استان بررسی و رصد می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار