کد خبر: ۶۲۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 26 June 2018
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه بسطام ، مهدی استیری در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی منطقه با تقدیر از فعالیت های حوزه سوادآموزی منطقه افزود: سیاست شورا بر این است که مصوبات صورت گرفته به منصه ظهور برسد.
وی با اشاره به نقش بی نظیر آموزش و پرورش در رشد و توسعه یک جامعه تصریح نمود: مسوولان دید خود را به آموزش و پرورش تغییر داده و به این نهاد بعنوان یک دستگاه مولد و یک سرمایه اجتماعی مهم نگاه نمایند.
رئیس شورای آموزش و پرورش به آسیب های اجتماعی جامعه اشاره نمود و بیان کرد : با فراهم نمودن بستر رشد دانش آموزان در عرصه های آموزشی و پرورشی شاهد کاهش این آسیب ها باشیم.
مهدی استیری از ملزومات حوزه سوادآموزی را وجود بانک اطلاعاتی بروز دانست و افزود: در سوادآموزی مکانیسم تشویقی در مدت زمانی معین اثرگذاری بیشتری داشته و حلاوت و شیرینی آن ملموس می باشد.
سیدمحمد موسوی نیز با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای سوادآموزی ، اسکان ، اوقات فراغت ، ادامه فعالیت پروژه های دبستان بایزید و فازدوم زمین چمن، اهدای یک باب منزل مسکونی توسط خیرمحترم به آموزش و پرورش ، موفقیت ها و کسب رتبه های مختلف آموزشی و پرورشی را نشان از تعامل مطلوب همکاران با دیگر نهادها دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار