با انتشار پیامی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با انتشار پیامی درگذشت حا‌ج‌رضا عدالت اکبری از فرماندهان سابق رده‌های مختلف سپاه عاشورا، یادگار دوران دفاع مقدس و پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت‌اکبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۲۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 25 June 2018

 حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امروز با انتشار پیامی درگذشت حاج رضا عدالت‌اکبری از فرماندهان سابق رده‌های مختلف سپاه عاشورا، یادگار دوران دفاع مقدس و پدر شهید مدافع حرم صادق عدالت‌اکبری را تسلیت گفت.

متن پیام امام جمعه تبریز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا 

خبر درگذشت رزمنده و ایثارگر دلاور روزهای سخت دفاع مقدس حاج رضا اکبری، پدر گرامی شهید مدافع حرم صادق عدالت‌اکبری، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

حضور و نقش‌آفرینی‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی این سرباز به‌حق ولایت در جنگ تحمیلی و بعد از آن در سنگرهای فرهنگی، اجتماعی و مکتب عاشورایی نظام اسلامی در برگ برگ تاریخ پرافتخار آذربایجان قهرمان ماندگار شده است.

حاج رضا عدالت‌اکبری، اُسوه صبر و مقاومت، در راه اعتقاد خود و برای رضایت حضرت حق  از عزیزترین سرمایه‌ خویش گذشت تا فرزند پاکباخته‌اش صادق عدالت‌اکبری، سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره‌ قطره‌ خونش طی کند و حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

حال روح بلند این پدر بزرگوار پس از مدت‌ها فراق به اعلی‌علیین پرکشید و در جوار فرزند شهیدش به آرامش رسید.

این ضایعه را به مردم غیرتمند آذربایجان‌شرقی، خانواده‌های معزّز شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده محترم عدالت‌اکبری صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن پدر فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار