مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از 11 هزار نوآموز استان در 8 پایگاه خبرداد.
کد خبر: ۶۲۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 25 June 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،محمد دستورانی با اشاره به اینکه امسال 11 هزار دانش آموز استان، در این طرح سنجش می شوند،اظهارکرد: 8  پایگاه سنجش سلامت در مناطق مختلف استان برای اجرای این طرح مهیا شده است.
وی بابیان اینکه طرح سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان ازروز 2 تیرماه آغاز شده است افزود:  با تکمیل ثبت نام توسط مدیران مدارس  و دریافت معرفی نامه ، خانواده ها می توانند برای انجام سنجش فرزندان شان به پایگاه های از پیش تعیین شده مراجعه نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان هزینه طرح سنجش سلامت برای نوآموزان کلاس اولی را 250 هزارریال اعلام کرد و افزود: این وجه باید از طریق دستگاه های پوز  مستقر در پایگاه های سنجش پرداخت شود و اجرای طرح سنجش سلامت برای نوآموزان عشایری بصورت رایگان خواهد بود.
محمد دستورانی خاطرنشان کرد:طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان سمنان با همکاری100 نفر از نیروهای آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیما اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار