کد خبر: ۶۲۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 24 June 2018
به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش پیروز شد و مقابل اسپانیا تن به شکست داد و اکنون با سه امتیاز در رتبه سوم جدول گروه B قرار دارد.
تیم ملی فوتبال پرتغال نیز در بازی نخست خود سه بر سه با تیم ملی فوتبال اسپانیا مساوی کرد، در بازی دوم یک بر صفر مراکش را شکست داد و حالا برای صعود به یک هشتم نهایی باید نتیجه لازم را مقابل ایران به دست بیاورند اما مگر شاگردان پرانگیزه کارلوس کی روش به این راحتی رضایت می دهند؟
حساس ترین بازی تاریخ فوتبال ایران در راه است، هر چه بازی حساس از ایران دیده بودید فراموش کنید و فردا از ساعت 22:30 به پای دیدار ایران و پرتغال بنشینید، دیداری که می تواند برای نخستین بار تیم ملی فوتبال ایران را به مرحله حذفی جام جهانی ببرد که در این صورت جشنی بزرگ و ملی در راه خواهد بود.
در حالی که تیم ملی فوتبال ایران حساس ترین مسابقه تاریخ خود را در پیش رو دارد برخی در روزهای اخیر اشتباهات فاحشی را مرتکب شده اند، به گمان آنها کل تیم پرتغال بر روی کریستیانو رونالدو وابسته است و انگار اگر او از کار بیفتد پرتغال که قهرمان یورو 2016 است به یک تیم درجه سه آسیایی تبدیل می شود! این طرز تفکر نادرست می تواند تمامی زحمات تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی قبلی را بر باد دهد چرا که اصلا چنین چیزی نیست. پرتغالی تیمی است که مجموعه ای از بازیکنان آماده را در اختیار دارند بازیکنانی که در بهترین تیم های اروپایی بازی می کنند. در بازی فردا گویا قرار است کریم انصاری فرد مامور مهار کریس رونالدو باشد.
پرتغال با یک مساوی هم به یک هشتم می رود اما ایران برای صعود باید پیروز شود.
تقابل دو تیم به صورت هم‌زمان با دیگر بازی گروه در شهر کالینینگراد برگزار می‌شود اما هر چقدر ماتادورها برای این بازی انگیزه دارند، مراکش از دور مسابقات حذف شده و صرفا برای اعاده حیثیت به میدان می‌رود.
ماتادورها که از دو بازی قبلی خود ۴ امتیاز گرفتند، امیدوارند پیروزی خفیف مقابل ایران را در برابر مراکش جبران کنند و با زدن چند گل، تفاضل گلشان را نسبت به پرتغال افزایش دهند تا در صورت برتری این تیم برابر ایران هم صدرنشین گروه B بمانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار