کد خبر: ۶۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 23 June 2018
كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ گروههاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبانهاي خارجي‌ به همراه برگ راهنماي شركت در آزمون از  بعد از ظهر روز يكشنبه سوم تیر براي مشاهده و پرينت در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری سال 97 دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سريال كارت اعتباري ثبت نام (12 رقمي) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كدپيگيري ثبت‌نام (16 رقمي) و نام و نام خانوادگي، كدملي و سريال شماره شناسنامه يك نسخه پرينت از برگ راهنما و كارت شركت در آزمون تهيه نمايند.
دکتر پرویز ملک زاده افزود : داوطلباني كه در 2 يا 3 گروه آزمايشي متقاضي شده‌اند بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشي اصلي، برحسب مورد نسبت به پرينت كارت گروه آزمايشي دوم و يا گروههاي آزمايشي دوم و سوم (گروه­هاي آزمايشي هنر و زبانهاي خارجي) خود اقدام نمايند. 
دکتر ملک زاده تصریح کرد : باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان نیز در مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه سمنان در پردیس شماره یک این دانشگاه در روزهای سه شنبه ، چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از 8:30 تا 12:30 صبح و بعد از ظهر ها از ساعت 14 الی 18 فعال است .
وی با بیان اینکه آزمون سراسری سال 97 در روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می شود افزود : آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه هاي آزمايشي علوم رياضي و فني و علوم انساني در صبح پنج شنبه مورخ 97/04/7، داوطلبان گروه آزمايشي هنر در بعدازظهر پنج شنبه مورخ  97/04/7 ، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه مورخ  97/04/8 و داوطلبان گروه آزمايشي زبانهاي خارجي در بعدازظهر جمعه مورخ  97/04/8 در 375 شهرستان و بخش مختلف كشور برگزار خواهد شد  .
نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری سال 97 دانشگاه سمنان  با اشاره به تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال اظهار داشت : یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۸۴ داوطلب  متقاضی شرکت در آزمون سراسری ۹۷ هستند ، که بیشتر داوطلبان را زنان تشکیل می دهند .
دکتر ملک زاده خاطر نشان کرد : از این تعداد داوطلب سه هزار و 928 نفر در دانشگاه سمنان بر روی صندلی های کنکور 97 می نشینند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار