مدیر مخابرات منطقه ‌سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر مخابرات ‌منطقه سمنان گفت : ۴۵ طرح فیبرنوری در صنایع بزرگ استان سمنان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۶۲۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 19 June 2018
به گزارش روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان، مهندس مجید دارائی در جلسه بررسی پروژه‌های مخابرات شهرستان گرمسار و روند پیشروی پروژه‌های شهرک‌های صنعتی این منطقه اظهار داشت: شرکت مخابرات از زمان انقلاب تاکنون در سراسر ایران پیشرفت چشمگیری داشته و تاکنون خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در پوشش‌دهی تلفن همراه، رتبه دوم کشوری را دارد تصریح کرد: تکنولوژی جدیدی به نام FTTH در مشترکان خانگی راه‌اندازی می‌شود که بستر لازم برای برقراری ارتباط باکیفیت و سرعت‌بالا در اینترنت را فراهم می‌کند.
مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان در راستای اجرای این طرح یک استان پیشرو است خاطرنشان کرد: یک هزار و 600 منزل در استان به ارتباطات در بستر فیبرنوری مجهز شده است.
وی افزود: سهم شهرستان گرمسار در استان سمنان برای اجرای طرح اختصاصی فیبرنوری به صنایع بزرگ و سازمان‌ها 25 درصد است و این رقم با توجه به زیرساخت‌ها و اعتبارات مخابرات در این بخش قابل ‌توجه است.
مهندس دارائی از اجرای 45 طرح فیبرنوری در صنایع بزرگ این شهرستان خبر داد و گفت: طرح فیبرنوری در بخش‌هایی از مشترکان خانگی روستایی و شهری گرمسار و ایوانکی اجرایی شده است و بالغ ‌بر 40 کیلومتر از این طرح در دست اقدام است.
وی ابراز داشت: شهرک صنعتی فجر و منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در آینده نزدیک به فیبرنوری مجهز می‌شوند و این مسئله ظرفیت خوبی را برای جذب سرمایه‌گذاران اقتصادی فراهم می‌کند.
مدیر مخابرات منطقه سمنان از تجهیز مسکن مهر شهرستان گرمسار به دیزل پرقدرت خبر داد و گفت: روستاهای استان سمنان در آینده نزدیک مجهز به خدمات پیشرفته اینترنت و شبکه‌های مخابراتی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار