مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، همزمان با عید سعید فطر کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای طزره، مهماندوست و واحد‌های تولیدی و صنعتی منطقه با حضور نماینده مردم شریف دامغان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای طزره به زمین زده شد.
کد خبر: ۶۱۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 17 June 2018
به گزارش روابط عمومی، همزمان با عید سعید فطر کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای طزره، مهماندوست و واحد‌های تولیدی و صنعتی منطقه با حضور نماینده مردم شریف دامغان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای طزره به زمین زده شد.
در این مراسم علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان توجه به روستاها و بسط و گسترش خدمات و امکانات دولت به آنها را برآمده از بینش عدالت محور نظام اسلامی دانست و گفت: گازرسانی به روستاها از مهمترین مصادیق این عدالت محوری است.
شریفی نژاد با اشاره به ارزش افزوده استفاده از انرژی پاک گاز به جای سایر سوختهای فسیلی خطاب به اهالی حاضر در مراسم گفت: شرکت گاز هم رفاه می آورد و هم بستر توسعه را فراهم می کند اما این شما هستید که باید با خلاقیت و تفکر خود دریابید که با ورود انرژی به منطقه و روستای خود بجای استفاده صرفا خانگی و گرمایشی چه کاری می توانید انجام دهید.
وی هزینه بالای توسعه زیرساخت در استان را حائز توجه دانست و افزود: در این پروژه برای اجرای ۴۴ کیلومتر خط تغذیه و شبکه اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال پیش بینی شده است.
شریفی نژاد در پایان گفت: در صورت بهره برداری مناسب از فرصت پیش رو مردم منطقه می توانند رفاه و رونق اقتصادی را برای خود و شهرستان به ارمغان آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار