کد خبر: ۶۱۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 17 June 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر عبدالهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری منطقه 9 کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : روابط عمومی در هر سازمان می تواند از طریق پورتال ها و درگاه های خبری اطلاعات سازمان خود را در جامعه نشر دهد .
دکتر عبدالهی نژاد با اشاره به انجام مطالعات و پژوهش های انجام شده  از سوی  دانشجویان و دیگر تیم های تحقیقاتی با محوریت کار روابط عمومی افزود : بر اساس این تحقیقات ، باز آرایی و ارتقاء ساختار روابط عمومی ها در سطح وزارت علوم و زیر مجموعه های آن ضروری به نظر می رسد .
وی اظهار امیدواری کرد : با نگاه مثبت مقام وزارت و طرح موضوع در کمیته ی تخصصی ، کارهای زیرساختی خوبی در این زمینه انجام شود.
دکتر ضیغمی سرپرست روابط عمومی دانشگاه سمنان هم در این نشست، ضمن قدر دانی از برگزار کنندگان این نشست ، به بیان چالش های پیش رو از جمله بعد مسافت بین دانشگاه های منطقه پرداخت و خواستار همفکری برای برگزاری این دست نشست ها ، از طریق ویدئو کنفرانس و استفاده از فن آوری های نوین و برگزاری نشست ها در دانشگاه های مرکزی منطقه شد که مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ضمن تأیید این پیشنهادات خواستار همفکری مدیران  برای یافتن راه حلی برای این مسأله و تقویت ارتباطات شد.
دکتر ضیغمی در بخش دیگری از سخنان خود به تجارب و اقدامات دانشگاه سمنان در زمینه برگزاری کارگاه های تخصصی خبرنویسی و فتوشاپ برای رابطان خبری روابط عمومی در بخش های  مختلف این دانشگاه اشاره کرد و گفت : برگزاری این کارگاه ها افزایش کیفیت اخبار ارسالی را به دنبال داشته است .
یاد آور می شود ؛ برگزاری این کارگاه ها در دانشگاه سمنان از سوی اعضای شرکت کننده در این نشست مورد استقبال و توجه قرار گرفت .
در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی بیش از 20 دانشگاه ، موسسه آموزش عالی و پارک علم و فناوری از استانهای سمنان ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برگزار شد ، حاضران در جلسه به بیان دیدگاه ها در خصوص ارتقاء سطح کیفی کار روابط عمومی و ارائه نقطه نظرات کارشناسی در خصوص آسیب ها و مشکلات موجود پرداختند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار