سرپرست دانشگاه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست دانشگاه سمنان گفت : دانشگاه‌ها به عنوان مراکز اصلی علم و پژوهش برای پیشبرد اهداف خود به درآمدهای پایدار نیاز دارند و خیران با ورود به این عرصه می توانند تاثیر ماندگاری در تقویت جایگاه علمی آنها داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 14 June 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر مسعود نصیری زرندی با بیان این مطلب  افزود: خیران می توانند با همکاری در طرح های علمی و یا تامین زیرساخت های لازم برای پژوهشگران در ارتقای جایگاه علمی دانشگاه نقش مهمی ایفا کنند.
وی با اشاره به خوشنامی خیران سمنانی در امور نیکوکارانه در طول تاریخ، گفت: خیران با مشارکت در پیشبرد اهداف و امور دانشگاه سمنان می توانند تاثیر ماندگاری در عرصه علمی این شهر داشته باشند.
دکتر نصیری تاکید کرد: خیران با اعتماد کامل می توانند ارتباط موثری با دانشگاه سمنان داشته باشند و در آینده ای نزدیک ثمرات همکاری خود را در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی به سود جامعه، مشاهده کنند.
سرپرست دانشگاه سمنان با اشاره به این که مشارکت خیران در امور مختلف دانشگاه می تواند در اشتغالزایی برای دانشجویان و پژوهشگران تاثیر قابل توجهی داشته باشد، ادامه داد: با مشارکت خیران مراکز علمی مانند دانشگاه سمنان مسیر توسعه را سریعتر طی می کنند و بهتر و موثرتر می توانند در خدمت جامعه باشند.
نصیری با اشاره به دانشگاه های هم‌تراز دانشگاه سمنان مانند دانشگاه کاشان که با کمک خیران پله های ترقی و رشد را به سرعت طی کردند، خاطرنشان کرد: کمک به تامین تجهیزات، اهدای زمین یا همراهی مالی در تکمیل بناها، پشتیبانی مالی از طرح های پژوهشی و پژوهشگران از مسیرهای ورود خیران به حوزه دانشگاه است.
وی از خیران سمنان دعوت کرد به دانشگاه سمنان وارد شوند و با مشاهده دستاوردها، به امور علمی و پژوهشی جوانان استان کمک کنند .
سرپرست دانشگاه سمنان گفت: سمنان خیران خوشنام کشوری دارد و شایسته است این نیک اندیشان به مسایل دانشگاه این شهر توجه داشته باشند.
دکتر نصیری با اشاره به کاهش درآمدهای دانشگاه از دانشجویان شبانه و پردیس در سال های اخیر به علت کاهش تعداد دانشجویان، بیان کرد: این میزان کاهش درآمدها ضرورت تامین منابع پایدار درآمدی را برای دانشگاه سمنان بیش از گذشته برجسته کرده است.
یاد آور می شود ؛ شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور دانشگاه سمنان در سال های اخیر به خوبی نقش خود را در استفاده از دانشمندان و مسیر پژوهش برای ایجاد فضای کسب و کار و از سویی برای تامین نیازهای علمی در مسیر رفع نیازهای جامعه نشان داده است،این واحدهای دانش بنیان درکنار حمایتهای علمی، پژوهشی و معنوی از سوی دانشگاهیان، گاهی به حمایت های مالی نیاز دارند تا برای جامعه سودبخشی چندبرابری داشته باشند و اینجاست که خیران می توانند با ورود خود پشتیبان پژوهشگران در راه توسعه جامعه باشند.
استان سمنان بیش از 110 هزار دانشجو در بیش از 40 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد و با داشتن ضریب یک به 9، بالاترین شاخص تعداد دانشجو به کل جمعیت را در بین استانهای کشور دارد.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار