مدیرکل جدید نوسازی مدارس سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بر لزوم توجه به هویت‌بخشی در معماری فضاهای آموزشی استان سمنان تأکید کرد.
کد خبر: ۶۱۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 12 June 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان  سمنان، سعید هژبری در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با قدردانی از معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از اعتمادی که به وی در ابلاغ این پست داشته است، ابراز امیدواری کرد تا خدمتگزار خوبی برای مدیریت استان در سنگر مدرسه‌سازی باشد.
وی در اعلام برنامه‌های خود گفت: توسعه و مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی، هویت‌بخشی به معماری فضاهای آموزشی، استانداردسازی و هوشمندسازی مدارس، کیفیت‌بخشی و تعمیرات و تأمین تجهیزات از برنامه‌های مدنظر است.
مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان یکی از دیگر اولویت‌های برنامه خود در سنگر مدرسه‌سازی را ارزش گذاشتن به مجموعه خیران مدرسه‌ساز عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این استان ظرفیت خوبی برای این مجموعه وجود دارد.
هژبری گفت: بی‌شک آموزش و پرورش نیازمندی‌ها و کمبودهایی را در عرصه فضای آموزشی دارد که به‌تنهایی قادر به رفع مشکلات نخواهد بود و در این بخش حمایت مدیریت ارشد استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و همکاری سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد تا بتواند خدمات خوب و ارزشمندی را به جامعه تعلیم و تربیت ارائه کند.
وی اظهار امیدواری کرد که استان از خدمات و توجهات ویژه مدیرکل سابق این مدیریت که به‌عنوان مدیرکل پشتیبانی و منابع انسانی این سازمان در کشور انتخاب شده است، در بخش منابع انسانی بهره‌مند شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار