رییس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،جزییات ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم مدارس متوسطه اول استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 98-97 از سوی رییس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش استان تشریح شد.
کد خبر: ۶۱۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 12 June 2018
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان سمنان،جزییات ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم مدارس متوسطه اول استعدادهای درخشان در سال تحصیلی 98-97 از سوی رییس اداره سنجش و ارزشیابی اداره تشریح شد.
یحیی هادی پور با توجه مهلت محدود شرایط زیر را در هنگام ثبت نام متذکر شد.
1- تمامی مراحل ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه ، اعلام نتایج و . . . صرفاً از طریق سامانه اینترنتی توسط اولیای دانش آموزان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل داوطلبان در این خصوص هیچ‌گونه مسئولیتی ندارند.
2- ثبت نام از روز شنبه97/03/19 تا روز پنج‌شنبه 97/03/24 از طریق سامانه مذکور انجام خواهد گرفت.
3- دانش‌آموزان جهت ثبت نام باید با استفاده از نام کاربری و رمز همگام (‌که از طریق مدیران مدارس یا کارشناسان فناوری منطقه ارائه می‌گردد) وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. لازم است قبل از اقدام به ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام به دقت مطالعه گردد.
4- شرط ثبت نام داشتن تابعیت ایرانی و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه‌های پنجم ابتدایی سال تحصیلی 96-95 و ششم ابتدایی سال تحصیلی 97-96 می‌باشد.
-5فایل عکس داوطلب باید با ابعاد 400×300 پیکسل در قالبjpg  با زمینه سفید، ‌مربوط به سال جاری بوده و از تصاویر قدیمی یا تصویر فردی دیگر استفاده نگردیده و از گرفتن عکس توسط تلفن همراه خودداری گردد.
6- با توجه به این که احتمال ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام وجود ندارد، دانش‌آموزان ضمن مطالعه دقیق  دفترچه راهنمای ثبت نام در انتخاب اولویت‌مدارس مورد نظر ، درج مشخصات و فایل عکس خود نهایت دقت را به عمل آورند.
7- وجه ثبت نام 150/000 ریال می‌باشد که صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم مربوط به آن قابل پرداخت می‌باشد. برای داوطلبانی که وجه ثبت نام را پرداخت ننمایند کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.
8- پس از پایان مراحل ثبت نام و پرداخت وجه، فرم رسید ثبت‌نام (دارای شماره پیگیری) از طریق سامانه چاپ و مجدداً از نظر مشخصات، اولویت‌های انتخابی ، عکس و سایر موارد کنترل و تا پایان اعلام نتایج آزمون نگهداری گردد.
9- آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه 97/05/05 همزمان در سراسر کشور برگزارخواهد شد.
10-  محتوای آزمون ، «هوش» ، «استعداد» و «خلاقیت» می‌باشد.
11- کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون از طریق سامانه ثبت نام قابل چاپ خواهد بود. در صورت وجود هرگونه اشکال در مشخصات یا عکس داوطلب لازم است با در دست داشتن دو قطعه عکس به مدیران مدارس مراجعه گردد تا ضمن تأیید هر دو عکس با مهر مدرسه یک قطعه از آن بر روی کارت الصاق و قطعه دوم به واحد سنجش منطقه تحویل گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار