کد خبر: ۶۱۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 12 June 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت : مقوله نهادینه سازي فرهنگ مديريت بهينه مصرف برق ، از لحاظ فرهنگي و فني در بين آحاد مردم جامعه يک ضرورت است .
مهندس سیدمحمد موسوی زاده با بیان این که برق به عنوان زیر ساختِ زیرساخت هاست و همه خدمات و تولیدات به خدمات صنعت برق متکي است گفت: کاهش نزولات جوي، تاثير مستقيمي در کار ما دارد و اين وضعيت را مي بايد با مديريت صحيح به يک فرصت براي فرهنگ سازي مديريت بهينه انرژي تبديل کنيم.
وی با اشاره به این که افزایش دما ، گرمای هوا و ورود دستگاه های تبریدی و سرمايشي به مدار ، موجب بالا رفتن مصرف انرژي الکتريکي مي شود افزود : تمامي تلاش خود را بايد به کار ببنديم تا ميزان سهميه ۵۷ مگاواتي براي استان ، جهت گذر موفق از پيک بار تابستاني را به نحو مطلوبي محقق ساخته و اين مهم با حمايت مسئولين و مشارکت مردم ، پيگيري مجدانه همکاران در اجراي مناسب برنامه ها و مشاركت مشتركان عملياتي خواهد شد .
وی با عنوان این که در حال حاضر متوسط مصرف خانوار مشترکان برق در استان سمنان بیش از دو برابر استاندارد های جهانی است تصریح کرد : هدف از مدیريت مصرف، کم مصرف کردن نيست و انتظار ما استفاده به جا، به اندازه و به موقع از اين انرژي بي بديل توسط مشترکان مي باشد.
وی خاطر نشان ساخت : مشترکین صنعتی ، کشاورزی و دستگاه های اجرائی ، با همکاری شايسته و رعايت مديريت مصرف و مشارکت در طرح هاي مختص به خود، مي توانند علاوه بر بهره مندي از تخفيفات و تسهيلات صنعت برق بابت اين همکاري ، در عبور موفق از اوج مصرف برق تابستان، نقش تاثيرگذاري داشته باشند.
وی یادآور شد : تاکنون ۱۸۰ مشترک صنعتی، ۱۲۰ مشترک کشاورزی، ۲۸ مشترک دارای دیزل، ۳۴ دستگاه اداری ، سه اشتراک CNG و در بخش سایر مصارف هم ۱۲ مشترک برای همکاری با این شرکت در طرح های کاهش پیک مصرف تابستان تفاهم نامه همکاری منعقد نموده اند و درصدد هستيم با توجه به شناسايي وضعيت موجود، از ظرفيت هاي لازم نهايت بهره برداري را براي اجراي شايسته برنامه ها به عمل آوريم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار