مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: تعرفه قیمت تاکسی ها و اتوبوس های ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر داخل شهر ایلام افزایش یافت.
کد خبر: ۶۱۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 09 June 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا طاهری اظهار کرد: تعرفه قیمت تاکسی های عمومی شهر ایلام بین10 تا 20 درصد افزایش یافت که در این افزایش بهای سالانه عوارض شهرداری نیز لحاظ شده است.


وی افزود: این افزایش قیمت از 12 خرداد به رانندگان تاکسی های عمومی ابلاغ شده و از امروز نیز برای اطلاع عموم مردم بنرهای آن در سطح شهر در حال نصب است.


طاهری گفت: همچنین به تعرفه قیمت ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی داخل شهری ایلام نیز 10 درصد افزایش یافته و از پنج هزار ریال فعلی به 6 هزار ریال افزایش بها داشته است.


وی یادآور شد: این افزایش نرخ به پیشنهاد سازمان حمل و نقل، بار و مسافر به شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام ابلاغ شد و بعد از تصویب این پیشنهاد از سوی شورای اسلامی شهر ایلام برای اجرا به تایید فرمانداری و استانداری رسید.


وی گفت: این افزایش بهای تاکسی های عمومی همه ساله با توجه به نرخ تورم و شرایط اقتصادی جامعه تدوین می شود و بعد از تصویب و تایید توسط دستگاه های مربوطه به تاکسی داران و اقشارمختلف مردم ابلاغ می شود.


طاهری اظهارکرد: برای اطلاع مردم و پرهیز از تخلف و چند نرخی شدن قیمت ها توسط تاکسی داران 2 هزار برچسب قیمت از امروز تا پایان هفته در دستگاه های وسایل نقلیه عمومی شهر ایلام نصب می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار