امام جمعه شهرستان میامی :
به گزارش تابناک سمان ، امام جمعه میامی گفت :وجود نیرو های متخصص در آموزش وپرورش عاملی در جهت تحقق پیشگیری از آسیب ها ی اجتماعی می با شد .
کد خبر: ۶۱۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 27 May 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان به نقل ازشهرستان میامی؛دکترمحمدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به همراه حزب الهی معاونت آموزشی و ربیعی کارشناس حراست با حجه الاسلام صفایی پور امام جمعه میامی دیدار نمودند.
حجه الاسلام صفایی پور ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان و تبریک انتصاب دکتر محمدی ، از زحمات جناب آقای صائمی مدیریت سابق قدردانی نمودند.
 ایشان آموزش و پرورش را بزرگ ترین خانواده با بزرگ ترین هدف خواندو حفظ موقعیت فعلی و رفع نقاط ضعف و پیشبرد اهداف را بیش از پیش خواستار گردیدند.
حجه الاسلام صفایی پور افزود: شهرستان میامی دارای ظرفیت های بسیاری می باشد که می توانیم با بکار گیری هنرمندانه و استفاده از نیرو های متخصص وبا برنامه ، نگرانی های اولیا ء نسبت به آسیب های موجود در جامعه را کاهش دهیم.
دکترمحمدی با استعانت از خداوند متعال و قدردانی از مشارکت امام جمعه محترم در امور آموزش و پرورش ، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری ،حسن انجام وظیفه و جلب مشارکت علما ء و نهاد هاو دستگاه ها را از اهداف خود بیان نمودند و اجرای دقیق سند تحول بنیادین را در جلوگیری از آسیب های اجتماعی ، راه حلی برای این مسئله عنوان نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار