معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان سمنان از برگزاری جشن شکرگزاری توانایی خواندن و نوشتن (جشن الفبا) برای بیش از10 هزار و838 دانش‌آموز ابتدایی در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 26 May 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،مریم حدادی بااعلام این خبرافزود:جشن الفبا یا جشن شکرگزاری توانایی خواندن و نوشتن برای بیش از 10هزار و838دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در پایان سال تحصیلی در مدارس استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه اموزش حروف الفبا کلاس اولی ها در تمامی مدارس استان به پایان رسیده است، افزود: این جشن در بیشتر مدارس استان با هدف علاقمند کردن بچه ها به خواندن و نوشتن برگزار می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سمنان  از خواندن و نوشتن به عنوان یک نعمت الهی و ارزشمند در جامعه اسلامی ایران یاد کرد و افزود: در جشن الفبا دانش آموزان پایه اول دبستان با زبان شعر ، خواندن آیه هایی از قرآن کریم ، دعا و نقاشی شکر گزار این نعمت بزرگ از خداوند یکتا شدند.
مریم حدادی بااشاره به برگزاری جشن الفبا در241 مدرسه و433 کلاس درس پایه اول خاطرنشان کرد:5 هزار و571  پسر و5 هزار و267 دانش آموز دختربا یاد گرفتن حروف الفبا توانایی خواندن و نوشتن را فرا گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار