رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان :
به گزارش تابنا ک سمنان ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان به اتفاق معاونین سازمان با حضور در اداره شهرستان شاهرود ، فعالیت بخش های مختلف شهرستان شاهرود را بررسی و مورد ارزیابی قرار دادند.
کد خبر: ۶۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 24 May 2018


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، مهندس بهروز اسودی در جلسه شورای معاونین سازمان که در شهرستان شاهرود برگزار شد با اشاره شرایط وضع کنونی کشور و منطقه خاطر نشان کرد: اکنون ما در شرایط بحرانی و به مانند جنگ هستیم و باید بر افزایش هماهنگی ها و هم افزایی بین مجموعه ادارات شهرستان و استان در جهت افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت ها تلاش بیشتری کنیم.
وی بر ضرورت ارزیابی مجموعه های زیربخشی و ادارات شهرستانهای تابعه تاکید کرد و گفت: شاخص های ارزیابی از کلیه بخش های اصناف ، تسهیلات ، صنایع و معادن و بازرگانی باید ابلاغ شود و بیشترین شاخص در بحث عملکرد تعداد طرح های اشتغالزایی روستایی باید باشد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: طرح چابک سازی اتحادیه ها ، برگزاری منظم جلسات کمیسیون نظارت ، فروشگاه های زنجیره ای ، تسهیلات رونق تولید و معرفی طرح های روستایی را از مهمترین و ضروری ترین فعالیت های مورد انتظار در شهرستان عنوان کرد.
بهروز اسودی با اشاره به رتبه سوم شهرستان شاهرود در پرداخت تسهیلات در استان افزود: تعداد 43 طرح صنعتی به ارزش 1259 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 881 نفر به بانکهای عامل معرفی شده است که از این تعداد ، 27 طرح به ارزش 745 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
وی در ادامه سخنان خود بر تقویت نظارت بر معادن شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: تمامی اختیارات امر نظارت بر معادن استان به شهرستانها تفویض شده است و با تقویت نظارت ها باید بازدید های نظارتی جمع بندی و برداشت های واقعی و حقوق دولتی معادن کاملا مشخص شود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با شاره به استخراج 2.5 میلیون تنی مواد معدنی از حدود 140 معدن در شهرستان شاهرود تصریح کرد: اگر معادن استان تا 29 خرداد ماه مطالبات حقوق دولتی را پرداخت کنند مشمول بخشش جرایم دیرکرد حقوق دولتی خواهند شد.
در این نشست کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف صنعت ، معدن ، بازرگانی ، اصناف ، بازرسی ، تسهیلات و غیره پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار