مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و همچنین هماهنگی، هم اندیشی و تعامل با دستگاه قضا در استان سمنان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای با رئیس کل دادگستری استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۰۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴ 23 May 2018
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان دکتر ایرج حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان ضمن اشاره به ابلاغ طرح صیانت از منابع آب و اجرای برنامه ارتقای نظام بازرسی و انتظامی با موضوع صیانت از منابع آب کشور و بیان چالش ها و معضلات کنونی در حوزه حفاظت و بهره برداری از منابع مذکور، از پشتیبانی و حمایت کلیه دست اندرکاران قضایی، صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.
دکتر ایرج حیدریان در بخش دیگری از سخنانش به مصوبه هیئت محترم وزیران در خصوص کارگروه ملی سازگاری با کم آبی اشاره کرد و افزود: با همکاری و تعامل مثبت تمامی دستگاههای اجرایی در استان سمنان می توان بسیاری از مشکلات و آسیب های پیش روی منابع آب را به شکلی منطقی مدیریت نمود و اثرات زیان بار ناشی از خشکسالی را کاهش داد.
مظهری رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز در این نشست به اهمیت آب و نقش مهم آن در همه ابعاد زندگی بشر اشاره نمود و اظهار داشت: همگی باید علاوه بر سرلوحه قرار دادن مدیریت مصرف، در امر حفاظت و صیانت از این عنصر ارزشمند سهیم باشیم.
رئیس کل دادگستری استان سمنان به اقدامات و تلاش های این حوزه در سال گذشته اشاره نمود و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در سال جاری نیز با توجه به شرایط خاص منابع آب در استان از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار