مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: برگزاری ویژه برنامه هفته فرهنگی استان سمنان در برج میلاد تهران، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های این استان است.
کد خبر: ۶۰۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۱ 23 May 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» امروز و در دیدار با مدیر کل حوزه هنری استان سمنان، گفت: این برنامه فرهنگی و هنری از هفتم تا دوازدهم خرداد ماه در محل دهکده اقوام برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
وی گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و حوزه هنری استان سمنان با اجرای برنامه‌های مشترک و هم‌افزایی می‌توانند، برنامه‌های مشترک در سطح ملی برگزار کنند و اجرای برنامه‌های مشترک می‌تواند از انجام حرکت‌های موازی جلوگیری کند.
رئیس حوزه هنری استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه حوزه هنری و میراث‌فرهنگی مشترکات زیادی دارند، گفت: آموزش، پژوهش، ادبیات، دفاع مقدس، تولید فیلم، انیمیشن، نمایش و ... از جمله زمینه‌های کاری حوزه هنری است.
"داوود یاراحمدی" با اشاره به تولیدات فرهنگی و هنری حوزه هنری استان سمنان گفت: در سال گذشته پنج آلبوم موسیقی حوزه هنری استان در سطح ملی توزیع شد و امسال نیز چهار آلبوم موسیقی با گستره ملی توزیع می‌شود.
وی خواستار برگزاری سمپوزیوم ملی سفال و سرامیک با همکاری مشترک حوزه هنری و میراث‌فرهنگی شد و افزود: سفال و سرامیک استان سمنان دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و باید در سطح ملی و بین المللی معرفی شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار