مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان، گفت: رویه آموزش‌وپرورش و مدیریت آن در استان بر مبنای خرد جمعی پایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۶۰۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 22 May 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،محمد دستورانی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی آموزش‌وپرورش میامی بیان کرد: از زمان حضور بنده در این اداره کل خرد جمعی مبنای تصمیم‌گیری در حوزه مدیریت آموزش‌وپرورش قرارگرفته است.
وی افزود: ما به اهمیت نقش معلمان در جامعه واقف هستیم چراکه این قشر، در مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمنان در برابر نسل جوان، همواره تأثیرگذاری فراوانی دارند لذا استفاده از خرد جمعی در مجموعه‌ای که داعیه مدیریت موفق دارد، همواره باید مدنظر باشد.
اهمیت خانواده به اندازه معلمان
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان همچنین از رشد نرخ باسوادی طی دو دهه اخیر در استان خبر داد و تأکید کرد: این امر در سایه تلاش معلمان و مجموعه آموزش‌وپرورش میسر شده است.
دستورانی در بخش دیگری از حرف‌های خود نقش خانواده‌ها را به‌اندازه معلمان در رشد و تعالی دانش آموزان مهم دانست و تأکید کرد: یکی از اولویت‌های آموزش‌وپرورش مشارکت خانواده‌ها در امور تربیتی است.
وی افزود: جایگاه مطلوب آموزش‌وپرورش استان سمنان در بین استان‌های کشور در سایه همراهی و همدلی این مجموعه با خانواده دانش آموزان میسر می‌شود.
میامی پتانسیل های فراوان دارد
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها به مقوله تربیت فرزندان شد و گفت: خانواده‌ها و مربیان نماد مشارکت در نظام تربیتی و آموزشی هستند.
دستورانی به استعدادهای فراوان میامی نیز اشاره و تأکید داشت: هرساله رتبه‌های خوبی از این شهرستان در کنکورهای مختلف دیده می‌شود که این نشان‌دهنده پتانسیل های فراوان میامی دارد.
در این مراسم نقی محمدی به عنوان مدیر آموزش‌وپرورش میامی معرفی و از خدمات هفت ساله عباس صائمی در این مسند تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار