مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برنامه‌ریزی برای ایجاد فضای سبز در ورودی و خروجی‌ شهرهای این استان در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 22 May 2018
علینقی حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ان اظهار کرد: در همین راستا امسال 100هکتار فضای سبز در ورودی و خروجی‌ شهرهای استان ایجاد می‌شود.
وی ایجاد و توسعه فضای سبز در ورودی و خروجی شهرهای استان را ضروری دانست و افزود:این طرح با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهرها، ایجاد منظر زیبا در ورودی شهرها و استفاده‌های تفرجی و مقابله با ریزگردها و حفاظت از آب و خاک در سطح استان سمنان اجرایی م‌شود.
وی با بیان اینکه بخشی از این طرح در سال 96 اجرایی شد خاطرنشان کرد: علاوه بر آنچه در سال 96 اجرایی شده در سال 97 نیز 100 هکتار فضای سبز تفرجگاهی با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی در ورودی شهرهای استان ایجاد خواهد شد.
حیدریان با اشاره به مشارکت برخی دستگاه‌ها در این طرح گفت: راه و ترابری، شهرداری‌های استان، شرکت شهرک‌های صنعتی و ... از جمله دستگاه‌های اجرایی هستند که در این طرح اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان را همراهی می‌کنند.
وی از پیش‌بینی اعتباری 650میلیون ریالی برای این طرح در 97 خبر داد و افزود: در مبادی و خروجی شهرها قرار است گونه‌های سازگار و بومی و مناسب فضای سبز شهری که در نهالستان‌های دوگانه منابع طبیعی تهیه شده کشت شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار