رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 22 May 2018

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی ، پروتئینی ، برنج ، روغن ، قند و شکر ، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان از 25 اردیبشهت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت یکماه در استان اجرا خواهد شد.
وی اظهار کرد: این طرح تشدید با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی ها ، تالارها و رستورانها ، سوپر مارکت ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود .
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها و ناظران افتخاری به صورت مستمر و روزانه گروه های کالایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.
مهدی یحیایی همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار