رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۳هزار و ششصد میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به 153 واحد تولیدی صنعتی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۰۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 22 May 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی در یکصد و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از سال گذشته تا کنون 854 واحد تولیدی استان به ارزش بیش از ۵هزار و یکصد میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که از این مبلغ ، 4هزار میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۱۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.
وی افزود: از تعداد 845 واحد دریافت کننده تسهیلات، 174 واحد مربوط به بخش صنعت و 680 واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی می باشد که توسط بانکهای عامل انجام گرفته است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از 174 واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات ، 153 واحد تسهیلات سرمایه در گردش ، 13 واحد طرح نیمه تمام و 8 واحد بازسازی و نوسازی می باشد که 53 واحد توسط بانک ملی ، 25 واحد توسط بانک ملت ، 24 واحد نیز توسط بانک صنعت و معدن و مابقی توسط سایر بانک های عامل پرداخت شده است.
بهروز اسودی با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اظهار داشت: در بحث پایش و نظارت تسهیلات رونق تولید نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است بطوریکه تا کنون از 34 درصد واحدهای دریافت کننده تسهیلات رونق تولید توسط کمیته نظارت ، بازدید صورت پذیرفته است که 72درصد پرداخت تسهیلات و 117درصد اشتغال تعهد شده در این واحدها محقق گردیده است.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان از بررسی مشکلات بانکی ، مالیات ، زیربنایی و تامین اجتماعی چهار واحد تولیدی طناب و نخ قصران ، لوشاره ، نورد گرم و نساجی لاد ایران خبر داد و اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات 577 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع 1406 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که 64درصد مصوبات اجرایی و 36درصد نیز در دست اجرا می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار