مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،در بیست و سومین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق کشور ،مديريت خلق منابع در شرکت توزيع برق استان سمنان ارائه شد
کد خبر: ۶۰۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 10 May 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در حضور جمعی از مدیران عامل و معاونین مالی و پشتیباني شرکت هاي توزيع برق کشور گفت : اداره کردن اقتصادي شرکت ها و سازمان ها همواره به عنوان يک چالش مهم و اساسي براي مديران ارشد به شمار مي رود .
مهندس سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که برون سپاری فعالیت ها ، یک راهکار شناخته شده برای اقتصادي کردن شرکت ها محسوب مي شود افزود : مقتضيات زماني و مکاني به عنوان بخشي از پارامترهاي موثر در تحليل هزينه فايده پروژه ها بايد لحاظ گردد .
وی با عنوان این که یک سازمان را می توان با حداکثر فایده و کمترین هزینه اداره کرد يادآور شد : در شرکت توزيع برق استان سمنان قبل از تصميم گيري در خصوص اجراي پروژه ها ، مراتب به طور کامل از ابعاد مختلف مورد بررسي و تحليل مي گيرد و بهينه ترين روش براي اجراي آن انتخاب مي شود .
وی اظهار داشت : کاهش قیمت تمام شده و ارتقای بهره وری با در نظر گرفتن کیفیت خدمات ، به عنوان مهم ترین راهبردها براي مديريت شرکت است .
مهندس موسوی زاده تصریح کرد : در بخش عمرانی ، منجمله مدیریت پروژه در احداث ساختمان های شرکت و حوزه های برنامه ريزي و مهندسي و مالي پشتيباني ۱۸۸ ميليارد و ۲۰۸ ميليون ريال خلق منبع و صرفه جوئي در سال گذشته حاصل شده است .
وی اضافه کرد : صرفه جوئی صورت گرفته مربوط به سال۹۶ در حوزه جاری ، شامل رزمایش خدمت متعالی، مهندسی مجدد فرآیندهاي برون سپاري، کاهش زمان خاموشي و روشنايي معابر، استفاده از دانش بومي در عيب  يابي و تعمير ريکلوزرها، کليدهاي قدرت و ساير تجهيزات وبهره گيري از سيستم ويدئو کنفرانس براي برگزاري جلسات ، مبلغ ۴۱ميليارد و۴۶۷ميليون ريال مي باشد.
وی با اظهار این که خلق منبع در حوزه امور مالی و مالیاتی مربوط به سال قبل، ۲۹میلیارد ريال بوده خاطر نشان ساخت: مجموع صرفه­جوئي­هاي انجام شده در خصوص خلق منابع در شرکت توزيع برق استان سمنان در سال۱۳۹۶،رقمي حدود۹۹ ميليارد و۹۵ ميليون ريال برآورد مي شود که اين مبلغ مي تواند با توجه به دو هزار و ۹۰۴ ميليون کيلو وات ساعت انرژي فروخته شده، ارزش قيمت تمام شده هر کيلو وات ساعت برق توليد شده را قريب ۳۴ ريال کاهش دهد.
گفتنی است : بیست و سومین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروي برق کشور در روزهاي ۱۹ و ۲۰ ارديبهشت ماه سال ۹۷ در پژوهشگاه نيرو برگزار مي شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار